I keep dancing on my own.

Dagarna bara går och går och vad får jag gjort? Ingenting. Idag känns det som jag bara har varit och typ sovit, ändå gick jag upp klockan sju för att åka till tippen med pappa. Sen slocknade jag dock till klockan elva haha. Myste med min totto o sen tittade mormor o morfar förbi. Imorgon kommer dom igen med sin husvagn och så ska dom campa här i två nätter. Kommer bli ett jäkla liv mellan våra hundar och deras hund. Hur som helst så har vi börjat renovera nu på övervåning här i det nya huset. Slet ner alla tapeter. Det är lite kul att ha sönder! Men tråkigt att spackla.

Nu vill jag sova, det gör ont i mina axlar. Jag har dessutom träningsvärk i vaderna, att stå i två punktssits i typ 20 minuter var mer än vad jag klarar av tydligen.

Kommentarer
Postat av: Elsa - Fotoblogg

sv: haha aa visst blir man :) och dom var hur stora som helst <3

2010-07-28 @ 12:30:50
URL: http://elsaburholt.se
Postat av: Elin

tack :D

2010-07-28 @ 16:16:13
URL: http://elinsrunaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0