Funderingar 5.2

Vill bara snabbspola tiden gånger sjuhundra. Är så trött på allt just nu och jag står verkligen still. Inget fungerar som det ska och jag är verkligen klar med allt det här. Så klar med allt som jag har gjort tidigare, alla vanor, alla människor. Tror att en förändring vore på sin plats och det kommer snart. Planeringen är på gång och snart klar, jag vill iväg! Nu nu nu!

Eller så vill jag bara kolla på True Blood hela dagen och äta choklad. Var länge sedan jag suktade efter choklad, men nu är det så svårt att motså. Det finns alltid alldeles för mycket frestelser i mitt liv. Min resa går sakta, neråt ja, men väldigt sakta.

Och jag tror att det är dags att förflytta mig. På alla sätt japp. Det svamlas, men det behövs nu. Jag är glad. Men så fruktansvärt stillastående. Rastlös. Ser fram emot allt som kommer och alla personer som skall umgås med och lära kännas.

Ha de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0