The day after!

Oj oj, idag känner jag mig inte tipp topp. Detta kan vara resultatet på en trevlig kväll igår. Men trevliga kvällar brukar ju kunna innehålla en cider eller två, lite vin och lite tequila. Och då är man lite körd sen efter det. Haha. Förfest började hos en vän inne i stan, efter lite fram o tillbaka om hur och när jag och Susanna skulle kunna komma dit. Men mycket folk och hög fin musik gjorde det till en trevlig tillställning.

Jag som hade bestämt mig att åka hem tidigt då jag jobbar idag, ändrade mig snabbt när jag kom till krogen. Tror att det var en av dom roligaste gångerna ute på krogen, på länge! Träffade gamla vänner och dansade och drack och skrattade. Så som sig bör. Stannade till stänging och tog sista nattbussen hem med min syster, och sedan vid tre-tiden så hade vi en trevlig promenad hem på 40 minuter, i blåsten och kylan. Sällskapet gjorde det ok. DÄCKA.

Men idag får en gammal bild visa hur jag känner mig för tillfället.



Ha en fin regnig söndag gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0