Brave

Jag nattnjuter för tillfället med underbara serien Skins. Jag har verkligen fastnat för den. Fast jag måste nog säga att jag gillar generation 1 mera än generation 2. Och med tanke på generationer så gillar jag nya the sims 3 spelet, generations. Det är kul. Det umgås jag och syrran med då och då. Jag äter dock också lösgodis. Det känns bra. Onödigt, men bra. Jag bor i min lilla stuga. Bor här och sitter här. Men vad gör det. Jag trivs. Det är väl inte så dåligt?

Med nya macroobjektivet


Canon 100mm f/2,8 Macro USM

I studentpresent så fick jag ett underbart objektiv! Jag totalt älskar det!!!! SUPERBÄST, haha. Älskar Usm, älskar macro, älskar brännvidden, älskar bländaren, älskar allt! Allt allt allt. Bara så ni vet, haha ;) Det är ju trots allt en fotoblogg

Kvällspromenad

En kvällspromenad för ett par dagar sen. En fin bild på pappa. Sen en bild på pappa och Robin där pappa sa att Robin skulle se sur ut, meeeeen det funka inte riktigt va? Och sist en fin bild på min mamma. Fina familjemedlemmar jag har. (Ja, Robin är väl typ en familjemedlem!)

Studenten 110611

Ja juste!!! Jag har ju tagit studenten!!! GRATTIS MIG, JAG ÄR BÄST, OSV OSV. PUSS:)

Misslyckad minigolfsturnering

Jag och min syster Sara åkte till Westerqvarn tidigare under veckan. Det är en restaurang/pub/café/minigolfsbansställe, med fin natur precis bredvid en fors. Vi skulle spela lite minigolf. Så vi började på ettan, och då började det regna. Så vi fikade ett tag. Och sen så slutade det regna och så började vi på tvåan. Då började det regna igen. Haha, vi gav upp och drog hem. Men mysigt med små utflykter ibland, så här under sommartider!

Kan ni gissa motiven?


RSS 2.0