Moder



Ville bara visa en fin bild på min fina mamma.

För övrigt, 11 dagar kvar till studenten nu. Känns. Ganska. Asskönt.

Skiren-Kvicken



Jag och min syster åkte till ett naturreservat igår, men det var o svårt o fota där, för det var träd eller sumpmark överallt, och jag ville inte ha med alla träd eller stå i alla sumpmark. Så det blev som det blev. Och så var det tusentals myggor as well, vågade inte stå still. För övrigt så sjönk min lilla izor igenom i ett träsk. Synd för honom liksom...

Skiren-Kvicken



Jag och min syster åkte till ett naturreservat igår, men det var o svårt o fota där, för det var träd eller sumpmark överallt, och jag ville inte ha med alla träd eller stå i alla sumpmark. Så det blev som det blev. Och så var det tusentals myggor as well, vågade inte stå still. För övrigt så sjönk min lilla izor igenom i ett träsk. Synd för honom liksom...

GAAAAH Abstinens

KLIAR I FINGRARNA. VILL FOTA. EN PERSON. ELLER TVÅ. ELLER TRE.

Det växer



Jaaaa, jag är seg på att skriva och publicera, men jag tar så sällan bilder, tyvärr. Måste börja ta med mig den mera ofta. Never mind, nu ska jag käka grillat med min glada familj, ciao!

Fundering 1.1

Att snabbspola nu vore underbart. På flera plan. Väldigt många plan. Jag längtar så, till allt som händer i juni. Vill ha juni! Vill inte ha maj! Jag är trött. Jag är hemma från skolan. Jag är trött. På så många plan. Tyvärr.

Sollängtan


Just nu;



Sitter och hänger på eckerölinje-båten just nu. Den är ganska trevlig, men det gör ingen skilland för det är ändå lika tråkigt som på Rosella. Vill bara fram och det går så sakta. Vill inte bli sjösjuk. Det är massa folk på båten och typ asnågra eluttag så jag fick slåss och springa och trängas för att få ett så jag kan få ha igång datorn. Sitter och varvar greys anatomy med superbad och internet och diverse photoshoptips. Egentligen borde jag plugga. Men. Det är fredag. Så då skiter jag i det. This is how bored I am. Medelåldern är dessutom +60 så jag har inte hittat något kul sällskap. Det blir lite bättre av ett glas vin. Men bara lite bättre. VILL BARA KOMMA FRAM.

p.s beställde lite mat, en biffstek. dom frågade om jag ville ha lite bearneissås till. sure, lite sa jag. jag fick mer än vad vi äter hemma, alla fyra sammanlagt. det blev smörigt och too much. även för mig.

Samyang



Ett sånt här vore ju jättekul att äga, haha. Kan ju alltid hoppas på studentpresent ;)

Någon som har erfarenhet av samyang? Är dom trevliga? Är det värt att köpa ett fisheye för övrigt?

Chewing gum



Har haft den här låten på hjärnan hela dagen! Den är irriterande, haha. Och pastellig på något sätt

Last of the famous international playboys

Snart så blir det avgång mot fjärran och det exotiska (åland). Åker tåg från Eskilstuna, sen buss från stockholm och sen lite färja från Grisslehamn. Ungefär en sex timmars resa då. Med eckerölinjen. Får väl se hur det går. Jag har onda aningar...

Käkar lite viktväktarna nu också, måste ju vara i form till om typ 10 år, så det ska väl gå. Dock är jag orolig för resan, för mitt bästa sällskap brukar vara marabou och pringels och djungelvrål, så det kommer bli lite hard! What ever. Jag ska få träffa min man, jag är snygg, jag är glad. Och hungrig. Packa det sista nu sen dra om öh 90 minuter typ.



Hitten


Kossora



Träffade ett par kossor igår kväll. De hade det så härligt nu när de har blivit nyutsläppta på bete. Riktigt charmiga var dom också, stod och pussades med mamma och så. Izor skällde på de "små" djuren, men men... Jag gillar kor. Dom är så söta. Och tröga. Och har världens finaste klokaste, mest förstående ögon som finns.

FÖR JAG SKA SNART TA STUDENTEN. MIHI.



JAAAA

Jag kan inte fatta att jag läste klart anteckningar från källarhålet. YES. Guldstjärna till mig.

Write it down, write it down



Igår var jag ute på en liten kvällspromenad med min familj och våra små animales. Träffade grannarna (kor), kollade omgivningarna (skog) och var uppiffade (lantis-kläder). På våren och på sommaren så älskar jag att bo på landet. Jag kan ju inte säga bo här, har ju bara bott här i inte ens ett år. Det är härligt. Det är också härligt att kunna göra regndansen klockan fem på morgonen. Naken om man så vill. Och sen kommer blixten. Det kan också vara härligt. Väldigt härligt. Och fuck. Nu kom jag på att jag har ett seminarium imorrn om Fjodor Dostrajevskij, eller vad han nu än heter. SHIT BRB.

Med ett leende



Jag är numera väldigt lycklig! Det är faktiskt mindre än en månad kvar till studenten (okej, en dag mindre än en månad), och det känns totalbra, haha! Har börjat få underbara studentkänslor och känner att sommaren kommer. Vinterdepressionen släpper och jag fylls av ny fräsch luft. Det är underbart. Livet är underbart. Nu ska bara alla rester in och stugan ska städas ut och sen är vi good  to go! CIAO

Y=n*10^kx och sen talet e på det ungefär f...

Y=n*10^kx och sen talet e på det ungefär fast man måste ju derivera också samt hitta naturlig logaritm. Så. Jäkla. Kul.


RSS 2.0