Så nöjd!

Idag så har fotat lite mer seriösa bilder på mig, för att ha när man till exempel söker jobb eller liknande. Kan ju inte ha nån festbild på mig då, och jag tyckte jag var snygg och det var bra ljus ute så jag ba körde. Och jag är så nöjd! Tycker att bilderna blev riktigt bra. Här är ett par (ser väl typ lika dana ut).



Och sen ett par liggandes. Ja alltså jag har suttit o kollat på bilderna flera gånger om haha. Känner mig aldrig nöjd med bilder på mig, men här tycker jag att det klickar riktigt bra. Och ja, man får vara så pass självgod.







Ja, dessa kommer nog att användas flitigt runt om på olika ställen!

Har även fotat ett lite par idag, två kompisar till mig. Det var mycket trevligt och kul att få använda kameran igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0