10 saker du inte vet om mig

  • Jag kan spela valthorn
  • Jag bygger muskler hur lätt som helst
  • Jag har bara ett par få vänner, men dom är toppen
  • Jag blir väldigt lätt besatt av saker, men som tur är går det över ännu lättare o snabbare
  • Jag får dåligt samvete när jag dödar småkryp, tex myggor, flugor, spindlar, sniglar (speciellt sniglar, försöker o undvika att köra på dom när jag kör bil)
  • Jag älskar att baka, men främst att provsmaka smeten
  • Jag tror själv att jag är väldigt smart och allvetande, bessewisser antar jag att det kallas för
  • Jag hatar att spendera tid på att tänka på och sakna personer som jag vet inte bryr sig ett dugg om mig, vilket jag tror att jag gör alldeles för ofta
  • Jag älskar att vara komplett naken o kan spegla mig flera timmar i detta tillstånd (okej kanske inte timmar, men länge i alla fall)
  • Jag ska flytta till Norge i höst med bästa Susanna


Kommentarer
Postat av: Eve

Besatt av... Sims tex? ;D

Vi får ses nåndag snart tycker jag!

2012-06-23 @ 20:25:02
URL: http://mevsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0