Du gör som det vill

Idag hade jag tänkt att jag skulle fota något spännande o kul, sådär precis när man vaknar o kreativiteten flödar. Meeen, som vanligt var jag istället ett hungrigt monster som måste ha mat mat MAT direkt när jag vaknar annars blir dagen förstörd. Så det var o kasta i sig god frukost och sen fastnade jag på altanen. Med en dator, en kopp te och en mamma och en syster. Här är andra bilder istället.



Här är några vallmosar i våran trädgård. Mycket fina blommor.



Här är våra hästar som står och hänger, en i sjukhagen, en i stora hagen. Lilla Isak är ledsen, men bara fyra dagar kvar i sjukhagen!



Här är en close up på Isak, som är ledsen, så ledsen. Men fortfarande väldigt fin häst.



Och här är jag och min lilla bebis. Där färger blev störda (jag såg askgrå ut och Izor som nått annat), så vi fick bli svartvita. 

Nu ska jag tvinga med mamma ut på en joggingtur innan jobbet börjar. Ha det bra, puss!


Kommentarer
Postat av: linnea

fina bilder :)

2012-06-20 @ 22:58:30
URL: http://letsgetlost.blogg.se/
Postat av: linnea

sv: Tack och varsegod :))

2012-06-20 @ 23:34:36
URL: http://letsgetlost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0