Sistah



Knäppte ett par bilder på min "glada syrra idag haha....

Nu kom becka, hejs!!!!

I've been way down



Ett par bilder från igår klockan 8 på morgonen när jag gick en morgonpromenad med pappa och hundarna. Hästarna var inte med utan stod såklart i hagen, haha. Fast nu lät det som om vi aldrig tar ut dom från hagen vilket inte är rätt för vi gör ju det. Haha, sak samma...

Jag sitter nu och kollar på lite olika objektiv och känner mig vilse, vet inte alls vad jag vill ha för något smaskigt litet sak som ska pryda min kamera. Ingen aning alls...

Mina fina kompis Iza!


Jag och Robin på strängnäsmarknad förra helgen



♥♥♥

A magic rush

Här så var det aningen dålig bloggning... Skolan kommer som vanligt i vägen och nu sista året, alltså det är så sjukt mycket att göra!! Jag vet inte riktigt hur man ska hinna med allt och sen ha lite kul på vägen också, det var tydligen inte med skrivit i studieplanen.

Jag verkar i alla fall vara den enda som är glad över att det börjar bli kallare ute. Jag gillar allt med hösten och vintern, temperaturen, färgerna, klimatet, mysfaktorerna och sen så alla löv och slutligen all snö. För mig är vintern och hösten de perfekta årstiderna och värme är bara BLÄ. Haha. Jag antar att många tycker jag är udda. Och....?

Sitter nu och segar i sängen med spootify med älskade the knife. Orkar bara inte koppla in mina externa högtalare så det är ANINGEN kasst ljud från datorn.

En bild på mig från igår innan vi var på släktkalas, min kusin Josefine fyllde hela 18 år, GRATTIS.


Dagsplaner

Hej! Kastar in ett litet morgoninlägg nu, vaknade för typ 20 minuter sen. Igår kväll kom Robin supersent och vi slaggade dirren. Nu ligger han ute i min stuga och är så där förfärligt morgontrött så jag bara dör! Idag funderar jag på att vi kanske vill åka till strängnäs på marknaden som är där idag, får väl se om jag känner att vi har lust för det, haha. Kan ju vara lite supermysigt sådär, det är ju jättefint väder, solen skiner och allt. Ja, maybe...


Kollar på tecknat på cartoon network eller vad det heter. Tråkigt.

Jag är så sjukt uttråkad. Hade inga lektioner idag så jag befinner mig inte skolan. Alltså är jag bara hemma och segar. Jag hade en plan med dagen men den liksom dog. Och nu måste jag sitta hela dagen och göra NADA. dööööööö, det är så tråkigt. Det finns inget bra på tv:n heller och jag har inga bilder att redigera. Mamma säger att jag ska städa men då blir jag ju bara mer uttråkad. I alla fall, ikväll kommer Robin. Bra det.

Äh. Nu blev jag sugen på kycklingpizza. FAN vad gott. Men nej. Inte får man nån jävla pizza heller. Hej då. 


Skogsvandring i de djupa skogarna

Häromdagen så gick jag ut på en liten skogspromenad med mamma, Izor och Tubbe. Klart att kameran var med och dokumenterade en del av hösten. Och det innebär inte bara ett höstlöv. Nej, nu måste jag sova skola imorrn. ELLER SKOJA BARA. HIHI. Jag är ledig. Suckers.



Och vi hittade en JÄTTEGAMMAL ölburk!

I like the höst!



Idag efter skolan så fick jag spontanfotografera min favorit-elina i stadsparken! Supermysigt och vi kände oss kanske lite töntiga. Elina frös, jäkla tjat från hennes sida. Blåste så pass mycket att jag höll på att blåsa av vägen när jag cyklade hem, meeeen. Var också på konstmuseet idag!

RSS 2.0