Kollar på tecknat på cartoon network eller vad det heter. Tråkigt.

Jag är så sjukt uttråkad. Hade inga lektioner idag så jag befinner mig inte skolan. Alltså är jag bara hemma och segar. Jag hade en plan med dagen men den liksom dog. Och nu måste jag sitta hela dagen och göra NADA. dööööööö, det är så tråkigt. Det finns inget bra på tv:n heller och jag har inga bilder att redigera. Mamma säger att jag ska städa men då blir jag ju bara mer uttråkad. I alla fall, ikväll kommer Robin. Bra det.

Äh. Nu blev jag sugen på kycklingpizza. FAN vad gott. Men nej. Inte får man nån jävla pizza heller. Hej då. 


Kommentarer
Postat av: jennifer

Hej, eftersom du verkar intresserad av foto så har jag ett bra tips på en fotoblogg till dig! http://denisevanderroux.blogg.se :) Om du ser detta som reklam/spam så ber jag om ursäkt! Kram

2010-10-09 @ 03:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0