Ostbågar och iPhone

Dagen efter midsommar. Jag mår bara finfint, lite trött då jag sov med ungefär 17 djur i sängen i natt. Idag tog jag och mamma en långpromenad, 8,5 kilometer och efter det var jag såklart värd ett par ostbågar, HEHE. Nu så laddar jag upp med Gossip Girl för att jag börjar jobba om en timma, fram tills mitt i natten ungefär. 

Igår gick min telefon sönder hemma hos mormor och morfar, hela skärmen sprack och det går bara att se en grön linje, yäy! Så nu när lönen kommer på måndag blir det att åka till nått bra ställe och skaffa en ny, och jag tror det lutar mot en iPhone... Ska blir spännande haha.



Jag på midsommar igår

Kommentarer
Postat av: Eve

Superfin!

2012-06-23 @ 20:29:51
Postat av: MICHAELA D

Svar: Visst har hon! Skitcoola :)

2012-06-25 @ 21:12:46
URL: http://michaeladahlstrom.se/
Postat av: Moa

uppdatera råååååå

2012-07-28 @ 18:52:00
URL: http://moneymadeofluck.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0