Oslo

Jag var i Oslo. I tre dagar. Åh vad det var fint!!! Kan inte vänta tills jag får bo där, det blir hela härligheten och lite till. Jag träffade fina människor och såg fina ställen. Jag åt fin mat och skrattade så fint. Ja det var närmast perfektion. Nu är det bara 4 veckor kvar. Tror jag. Alltså det är ju helt sjukt. Fyra veckor. Det är ingenting. Sen bor jag där. Och då kan man snacka om att leva livet. Och tack fina Moa.

Utöver det så ba jobbar jag och tränar. Nästa lördag ska det springas lopp. Jag kan inte förstå att lata jag orkar det. Helt sjukt vad bra jag är. Nu måste jag sova, öppnar på jobbet imorrn, bröl.


Kommentarer
Postat av: Natalie - Country music fan

Vilken läcker blogg du har! :)
Jättefin design för övrigt.

Sköt om dig! Kram

2012-12-09 @ 09:57:28
URL: http://NatalieDahlberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0