Come into my life


Utsikten från min stuga.

Idag har det varit en crap ass dag, som har varit högst upp och ner. Jobbigt att vara i skolan när man har håltimmar i trehundrafjorton timmar och jobbigt att hemköp inte säljer mazariner i "lösvikt", jag ville faktiskt inte äta fyra stycken. Så därför tänker jag signa ut tidigt nu, klockan är bara halv tolv. Fast först måste jag se lite mer OC imorrn, tänker inte bege mig till skolan förens cirka två imorrn! SÅ NICE. Jaaaaaaaja. (Åh nu såg jag ordet lösvikt, candy sugen blev man också). Jag går på detox, again. Ska bli sockerfri, igen. Ska lyckas, igen. Ska gå ner i vikt, igen. Igen igen igen. Önskar man bara kunde hålla allt också.

SUCK :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0