Rida rida planka, hästen heter... Branka? Kanske



Nu ska jag snart ut och polla med min polle. (Rida häst) Han var ju liksom anledning till att vi flyttade hit så jag antar att jag borde umgås lite med honom nu sådär och idag verkar vara första dagen på ett bra tag som det är fint väder. Så då passar jag på. Mormor och morfar kommer också kring två eller något och ska inspektera huset. Ska bli mysigt. Just nu stör jag mig på min lillasyster som snodde min kamera och tar ungefär sjuttioelva egobilder på sig själv bakom min rygg. Måste läxa upp henne nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sveriges coolaste och mest omtalade program redan innan det sänts heter "Kungarna av tylösand".

En svensk version av jersey shore.

Premiär i sept på kanal 5.



Passa på att besöka seriens stjärna jockibois blogg?

Eller varför inte Nemo Hedén?



Besök gärna hemsidan med www.kanal5.se/tylosand



Våran stjärnas blogg: www.jockiboi.se

2010-07-30 @ 00:15:13
URL: http://www.jockiboi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0