Bra jobbat!

Idag är det torsdag, vilket innebär invägning med viktväktarna i stan. Jag och mamma har varit med ett par veckor nu och det framåt, sakta, men åt rätt håll i alla fall. Blev riktigt glad när jag hade gått ner ett halvt kilo den här veckan, då jag trodde att jag skulle ha gått upp. Så nu är det 3,5 kilo på fyra veckor, det känns bra! Nästa vecka ska jag ta mitt första delmål på 5%! 

Blev ungefär så här glad:



Ja jag vet att jag ser lite galen ut haha. Och att jag väger typ 120, men det gör jag icke!!

Hur som haver, efter vägningen bjöd jag mamma på sushi som vi tog med oss hem och mumsade på altan samtidigt som det spöregnade, jättebra och gott. Nyttigt också, bara en propoints per bit, så det var ingen fara. Sitter nu i min stuga, här luktar det bajs efter att vi stängde in hundarna när vi var i stan. Får gå på skitjakt o se om nån har lämnat en present. Fast det tror jag nog inte. Mysigt i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0