Att gå vidare. Del 1

Det gäller att hålla upp huvudet högt. Och det tänker jag göra nu. Det är viktigt att tänka framåt och gå med bestämda steg, för att blicka bakåt på det som var, det fungerar bara inte i längden. Jag vill tro att jag är lycklig, faktiskt så är jag nog lyckligare än jag har varit på länge. Jag känner mig som en annan person och så, fri. Det är så härligt! Dags att njuta av livet!! För det är så mycket planerat i framtiden och det känns så underbart. Hoppas att alla planer slår in och att det blir så fint som jag tror att det kommer att bli.

Ja. Läs här om ni vill. Då och då kommer det att komma upp livet. Från mitt nya liv. Som är mitt gamla. Fast ändå annorlunda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0