The rumor has it


Har inte så mycket mera text att lägga till. För nån vecka sedan var jag vid en insjö och tog ett par bilder, ville försöka få lite bra på rörligt vatten, men det var dels för stilla och så var det ljust ute med mycket moln plus att min minsta bländare (22 och typ 32) dög inte, bilderna blev redigt överexponerade, så måste prova på annan plats vid mörkare eller annat väder. 

Nu ska jag precis (höll på o skriva "just", vilket är typiskt åländskt!!!) börja att designa/förstå min egna hemsida. PIRRIGT! Har nämnligen fått ett fotojobb som kräver en proffsig portfolio plus att jag vill ha en egen haha. Ska bli intressant, kan extremt lite om sånt, meeeeeeen ska nog gå.

Kommentarer
Postat av: william

gillade bilderna:DDDD



SV; naw tackar:D

Är min teckning "The Countess" fin:D?

2011-10-11 @ 18:34:19
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0