Just nu, från nya skivan;



Florence + the machines nya album ceremonials, Shake it out. Finns många godbitar på det nya albumet, som jag har väntat på i nästan 2 år. Helt sjukt vad bra det är!

För övrigt så åt jag sushi dag. Det var så gott. Och sen var jag sjukt onyttig och gjorde cookie dough, samma som är i Ben and Jerrys, och den ligger o fryser i frysen. Fast jag ska inte äta något av den, nej inte förens jag har gjort mig förtjänt av den!

Och på fredag åker jag och Robin till Sverige för att spendera tid hos mamma och pappa, samt shoppa loss på IKEA, bäst vi kan efter förmåga och plånbok. Hoppas det blir mycket. Jag gillar IKEA. Dom har många billiga grejer. Och då blir det dyrt. Och så har dom god mat. Mycket god mat. Och det har även Eckerö linjen. Det är jobbigt att vara omringad av god mat hela tiden. Det syns på min fina kurviga kvinnliga figur. Och nej, det har inte med dålig karaktär att göra.

Kommentarer
Postat av: iza

Du tänkte aldrig hälsa på mig?

2011-11-03 @ 20:00:49
URL: http://izaface.blogg.se/
Postat av: EMJA

Vilken superfin blogg ! Duktig du är på att fotografera :D

intresserad av ett bloglovinbyte? :)

2011-11-08 @ 16:33:56
URL: http://emja.blogg.se/
Postat av: Linn

Hej!

I min blogg kan du läsa om min vardag, musik, bilder, veckans blogg tävlingar, tankar & massa mer!



För övrigt så vill jag allas bästa, jag är väldigt godhjärtad. Att få någon annan lycklig kan lysa upp hela min dag & jag älskar att hjälpa andra genom deras "problem" kan vara vad som helst!

Därför har jag också en grej på bloggen där man kan maila in ett "problem" som dom behöver hjälp med, då mailar man med rubriken "problem" till [email protected]



Självklart får man välja att vara anonym! Man får också välja om man vill att jag publicerar så andra får se hur jag "jobbar" också eller om man absolut inte vill att de ska publiceras så accepterar jag självklart det!



Är min blogg något för dig?

ps. Förlåt om du är HELT emot sån här reklam..

Kram

2011-12-14 @ 17:02:20
URL: http://nattstad.se/linnhahne

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0