Med nya macroobjektivet


Kommentarer
Postat av: eve

åh fy va kul att ha ett sånt! :D

snart måste vi ses haha!

2011-06-20 @ 20:24:20
Postat av: Anonym

Åååh grymt, jag älskar macro! Har fotograferat med samma objektiv som dig, looove it.



Svar: Vad roligt, jag tycker att det allmänt är väldigt intressant om hur djur påverkar oss människor, så att göra projektarbetet jag gjorde var toppen.. Superskoj! Åh, vad bra att du och din vän är kompisar igen. Jag och min fd kompis är inte kompisar och har inte pratat nästan nåt på 1,5 år.

2011-07-09 @ 16:01:44
Postat av: Matilda [myphoto.blogg.se]

Förra kommentaren var från mig.

2011-07-09 @ 16:02:03
URL: http://myphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0