Aj aj aj det bultar o det bankar

Jag skulle städa..  Men på något sätt så hamnade jag på golvet med datorn, vad konstigt hur intressant den blev helt plötsligt! Imorgon är en ny dag och det bästa är att inte skjuta upp dagens bekymmer, alltså så tar jag tag i städningen nu. Jobbigt att jag fastnade på hm:s hemsida och klickade ihop saker för 8000 kronor. Nä jag beställde inte det, fattig kyrkråtta som man är. Men ibland är det kul att se hurm ycketm an egentligen vill ha och leka att man har råd med allt, mihi. Men man ska inte leka fantasivärld, jag tror inte att det är bra för hjärnan.

Haha juste. På jobbet idag så spelade jag en skiva med dansbands hits på och den gick om o om igen typ fem gånger. Och nu har jag aj aj aj det bultar o det bankar i huvudet och det är irriterande för jag kan bara just den raden. Och jag vägrar kolla upp något mera för jag vill inte gå o sjunga på hela låten imorrn! Sångfåglar finns det där så det räcker... Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0