32 timmar

Om 32 timmar är jag på väg till Åland via eckerö linjen, för att starta mitt liv  som ålänning. Näää, jag kommer aldrig bli ålänning, men som öbo i alla fall! Det känns något så enormt spännande och jag längtar verkligen. Ska bli kul med ett nytt jobb, egen bostad, nya fotograferingsställen, nytt umgänge, närmare till Robin... Allt känns verkliegn positivt. Ja, jag kommer sakna min familj så jag kommer vilja dö, men det gör mig bara starkare hoppas jag. Nu är nästan allt packat och lastat i hästtransporten, får till och med med mig en weber grill och min fina cykel! Sommaren är inte över än (tyävrr)!


Kommentarer
Postat av: Lovisa Illustratör

sv: Tack! Jo jag har målat i Photoshop med ritplatta. Jag brukar variera mellan att måla vanligt och i datorn.

2011-08-18 @ 13:46:23
URL: http://lovisaillustration.blogg.se/
Postat av: eve

hoppas du får se asbra där :D så ses vi nångång när vi kan! :) kraam

2011-08-20 @ 01:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0