Ny design!!

Har gjort om min design lite, för den andra var grå och tråkig, hoppas att det blev dugligt! Men herrejesus vad jobbigt det var att göra design den här gången. Jag vet inte om jag har skrivit det, men jag har skaffat en ny dator, en laptop och just nu ligger jag i min soffa och kände för att pilla lite i headern och då hade jag inte min mus här. Haha, att sitta i photoshop i en timma eller så med bara pad, det var inte kul det.. Men jag blev rätt så nöjd ändå, ett tag iaf...

Dessutom kommer det nog att se lite konstigt ut här ett tag, jag är inte riktigt klar och jag planerar att ändra bredden på inläggen, för jag tycker det blir för stora bilder. Har för tillfället 700 px som bredd och jag vet inte, det känns faktiskt lite väl stort. Kanske skära ner till 650? Men då blir det konstigt på de gamla bilderna.. Hm, what ever, det blir nog bra! Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0