Det är tisdag.

Om någon av mina läsare råkar vara ålänning och vill köra en fotografering med mig så är det bara o höra av sig! 1-2 timmar utomhus, 50e, låter väl bra!! Vart som helst på Åland går bra, fast  vissa småöar kan kasnke bli problematiskt.
Är dessutom med i en tävling i Matilda Holmqvists blogg, http://myphoto.blogg.se/2011/september/tavling.html där man kan vinna en reflexskärm! Hon tar superhärliga bilder, så även om ni inte vill vara med i hennes tävling, så borde ni definitivt checka iin hennes häftiga och kreativa bilder, för dom är något speciellt!
Ha en bra vecka folk!

Det är tisdag.

Om någon av mina läsare råkar vara ålänning och vill köra en fotografering med mig så är det bara o höra av sig! 1-2 timmar utomhus, 50e, låter väl bra!! Vart som helst på Åland går bra, fast  vissa småöar kan kasnke bli problematiskt.
Är dessutom med i en tävling i Matilda Holmqvists blogg, http://myphoto.blogg.se/2011/september/tavling.html där man kan vinna en reflexskärm! Hon tar superhärliga bilder, så även om ni inte vill vara med i hennes tävling, så borde ni definitivt checka iin hennes häftiga och kreativa bilder, för dom är något speciellt!
Ha en bra vecka folk!

Baby

Ikväll är jag själv hemma. Det är true blood och det är godis. Och det är att kolla på högskolor. Och det är livet på lut. Och ja, det är bra.

Mitt nya torp

Nu är jag finally back! Har tagit mig ett tag o installera mig i mitt nya, egna hem. Och till ett nytt land. Men nu är jag "ålänning", eller i alla fall någon som bor på Åland. Det känns bra! Men stor saknad till mitt gamla hem, mitt riktiga hem.

Här bor jag!


RSS 2.0