Promenad



Nu väntar det en liten utgång med mina små... Kanske för sista gången på länge. Usch, vem hade kunnat ana att det skulle kännas så tugnt att skiljas från ett par fyrbenta varelser??? Mina hundar, min kisse, till och med dom stora fula feta hästarna... Men samtidigt så vet jag att det här är så rätt!

Blank blank blank



Jag kan seriöst inte fatta att jag flyttar hemifrån idag.

Hösten, where are you?



LÄNGTAR till hösten igen, så man kan få ta fina härliga höstbilder. Löven, färgerna, temperaturen, morgonarna, kvällarna, allt allt allt! Hösten är bäst. Så det så.

32 timmar

Om 32 timmar är jag på väg till Åland via eckerö linjen, för att starta mitt liv  som ålänning. Näää, jag kommer aldrig bli ålänning, men som öbo i alla fall! Det känns något så enormt spännande och jag längtar verkligen. Ska bli kul med ett nytt jobb, egen bostad, nya fotograferingsställen, nytt umgänge, närmare till Robin... Allt känns verkliegn positivt. Ja, jag kommer sakna min familj så jag kommer vilja dö, men det gör mig bara starkare hoppas jag. Nu är nästan allt packat och lastat i hästtransporten, får till och med med mig en weber grill och min fina cykel! Sommaren är inte över än (tyävrr)!


Fundering 1.2

Hur länge kan en kissemiss slicka på sig själv utan att bli alldeles torr i munnen?
Varför envisas folk med att ha oliver på pizzan när dom bara trillar av i ugnen så fort man sätter in pizzan?
När musiken till sims 3 spelas in, får artisterna lyrics eller hittar dom bara på?
Varför är halsfluss tabletterna (kåvepenin) ungefär 2 gånger 2 centimeter stora, förstår dom inte att man inte ens kan svälja saliv?
Var hittar man i sådana fall dessa texter, för sims versionen av lady antebellums need you now är ju bara för skön?!
Varför måste alla radiostationer (mix megapol och rix fm) spela samma låt samtidigt, eller precis efter varandra, hallå, samkörning någon?
När någonting inte verkar troligt, då kan man inte säga otroligt, för det blir helt fel. Varför har svenskan blivit så brultat misshandlad?

Please, hand me some answers!

My animales, they are wild and craaaaazy!


Vatten vatten bara vanligt vatten



Under dagen idag har jag förevigat lite vatten, japp vanligt kranvatten från skogshyddan. Det finns vissa moments som man faktiskt inte får missa...

Hur som haver (catchigt uttryck tycker jag) så är det bara TVÅ dagar kvar nu tills jag tar mitt pick o pack o flyttar till Åland. MHM, kan säga att paniken börjar spridas lite... Men jag ser högst positivt på det hela, jag tror det kommer bli jättekul.

Snart måste jag bege mig till jobbet, då Robin har min bil den här veckan så äre bara o ta cykeln o trampa! Lägger upp fler bilder i kväll (eller om en månad)!

Oh. My. God.



Haha, jag hade en lite photoshoot med mina hundar/min skog/ett blåbär och sen ba helt plötsligt så hade hundarna dragit. Och jag var helt ensam i skogen. Och jag var tvungen att äta kottar för att överleva (ja det finns bildbevis!) Så här lost var jag!!

HELA 10 METER BAKOM HUSET (OH MY GOD)

Nisse-kissen

Sitter o myser med min finaste Nilsson i min säng. Han är supermysig!!! Gullungen :)

RSS 2.0