Ikea och surströmming

Jag har varit internetlös i ett par dagar och det har känts ganska lonely, feels good to be back haha!

Igår var jag och med mor och far på Ikea för att skaffa det stista till min stuga nu efter flytten, nämnligen en garderob så att jag kommer kunna packa upp lite saker (elva kartonger med kläder och annat som ska förvaras i garderoben). Lite negativt med min gamla stuga är att det lutar åt alla håll och kanter, FYFAN. Nere vi golvet var det en springa på kanske 1 centimeter från vägg till garderob. Uppe vi taket strax över en decimeter... Så får se hur det ska lösas.

Och på kvällen... Haha. Då skulle vi prova att äta surströmming hemma. Har aldrig smakat eller luktat på. MEN GUD, vad äckligt det var! Lukten, alltså, värre än vad jag någonsin hade trott. Och smaken..... USCH. Slutade med att alla fyra här hemma satt och "spydde" på tallrikarna. Hahaha, så äckligt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

gillade bilden skarp, trots att jag får rysningar bara av att tänka på surströmming. Men bilden är som sagt grym ! typ gammaldags :)

2010-08-30 @ 18:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0