Last of the famous international playboys

Snart så blir det avgång mot fjärran och det exotiska (åland). Åker tåg från Eskilstuna, sen buss från stockholm och sen lite färja från Grisslehamn. Ungefär en sex timmars resa då. Med eckerölinjen. Får väl se hur det går. Jag har onda aningar...

Käkar lite viktväktarna nu också, måste ju vara i form till om typ 10 år, så det ska väl gå. Dock är jag orolig för resan, för mitt bästa sällskap brukar vara marabou och pringels och djungelvrål, så det kommer bli lite hard! What ever. Jag ska få träffa min man, jag är snygg, jag är glad. Och hungrig. Packa det sista nu sen dra om öh 90 minuter typ.



Kommentarer
Postat av: Matilda [myphoto.blogg.se]

Gryyyymt vacker bild, får mig att länga så mycket till sommaren!



Svar: Haha, tack tack tack, blev minst sagt glad över det du skrev :D Jag tror man får säga det om nån man inte träffat ;) Tack för att du svarade på min fråga, det glädjer. Och som sagt, det ska bli nåt otroligt skönt att få ta studenten och komma ifrån gymnasiet :D Kram!

2011-05-13 @ 16:10:27
URL: http://myphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0