I will stick around, just a little while longer

Denna blogg... Är möjligtvis vid liv igen. Jag har inte bestämt mig till fullt än. Men jag vill ha någon annanstans än facebook att visa mina bilder på. Och jag vill pladdra på om mitt vanliga liv. Och ja, då har ju aldrig den här bloggen gjort mig besviken. Men, det är väldigt mycket i skolan just nu, sista året och allt, så jag kan inte lova någon superfet uppdatering, även om jag vill det! Min utsida på bloggen är högst tillfällig, tills lusten faller in igen och jag vill göra om. Så, tills vidare, om jag har några läsare kvar, Ha det så bra!

Ta hand om varandra, och stressa ner. Livet är så mycket mera än bara skola och onödig stress.


Kommentarer
Postat av: eve

bra val att börja skriva här igen :D

2011-03-16 @ 19:53:06
URL: http://edeivard.blogg.se/
Postat av: eve

haha tack men du är det! haha ja det låter som en bra ide :P vi måste uppdatera varandra lite nu ju, finns säkert massa att prata om :D

2011-03-16 @ 20:43:19
URL: http://edeivard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0