Don't to the third year

Lång dag i skolan idag, gick fram till klockan sex, fast egentligen ska det vara klocka sju. Men kul, har fotografering a eller vad det heter som sista lektionen. Just nu håller vi på och fotar analogt och får framkalla själva i mörkerrum, vilket är väldigt intressant!

Annars är det inte så mycket i skolan som är kul just nu. Jobbigast är alla C-kurser, svenska c, engelska c och matte c.... Dom tar tid och hjärnceller. Det är bara att stå ut! Jag får ett fint slutbetyg sen, så det känns bra. Studenten om tre månader, minus fyra dagar. Susanna och jag säger att vi ska vara bakis i fyra dagar efter studenten och studentfeten, så hårt ska vi festa! För studenten är mitt mål, och det är inte ens omöjligt att uppnå.

Jag ska nu skriva lite på mitt projektarbete, samt söka ett jobb som jag hittade en intressant jobbannons om i tidningen för ett par dagar sen. Så får vi se hur det går. Annars har jag mitt fina jobb på en restaurang, sedan 2008 och där stormtrivs jag, men det kan ju vara kul att prova något nytt!



Och appråpå 2008 så måste jag få visa hur fin och oskyldig jag var på den tiden. Lilla Emma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0