Dag 08 – Favoritsaker

Jag är en sån där liten tekniknörd. Blir helt till mig när jag köper en ny sak. Så rent tekniskt har jag tre, eller okej, fyra favoritsaker.

- Min canon eos 450d (och mina objektiv)
- Min iPod classic 80 gb (och mina hörlurar)
- Min dumma acer-laptop (och... batterisladden?)
- Och kanske min mobil, SE Xperia X8. Men bara kanske.

Sen har jag vissa andra favoritsaker som typ

- Min relexskärm
- Min säng, soffa och fotölj
- Min bil, hassan
- Min pojkvän haha
- Min mat
- Mina blåa skor
- Min röda jacka, oftast inte i kombo med övre punkten
- Mina the sims 3 spel
- Mina handkrämer
- Min kalender
- Mina tofflor
- Mitt konto (direkt efter lön)
osv.

Jag håller tyvärr många prylar nära till hjärtat. Ajabaja. Inte vara prylberoende.

Och utöver det vet jag inte om jag har så många favoritsaker? Så kind of useless det här tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0