Knalla runt lite sådär



Igår var jag och mamma och pappa ute och knallade med alla djuren, förutom mitt marsvin det vill säga. Alltså, även den här gamla geten (hon är 26 år!), och såklart prisen (den andra hästen), och mina bäbisar (vovvarna). Det är så härligt att det börjar bli vår!!!! Kvällen igår var helt fantastisk! Idag regnade det dock, men jag och pappa knallade runt (nytt favvouttryck, knallade) i skogen och pappa hittade en älg! Och jag hittade massor av råttor som jag tvingade Tubbe att ta. (Ok, hittade en älg, den levde (låters som om den vore död) och hittade massor av råttor, jag såg råtthål i marken, haha).

Jag dör under plugget. Imorrn ska jag till min, typ, enda lektion som börjar 16.15, japp... Men. Jag har ju vampire diaries, så jag överlever NOG.

HA DET GÖTT :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0