Valvaka

Har haft en helt  underbar helg, som vanligt, tillsammans med min Robin. Vi har typ myst och spenderat pengar, så ska det vara. Nu har han dock åkt hem, tror han sitter på båten just nu och det känns supertråkigt.

Var även med när mamma och pappa röstade idag, jag fyller ju då i november så missar med två månader. Och självklart sitter man och valvakar nu, viktigt viktigt. Jag hoppas verkligen på de röd-gröna, men vi får se. Vore även kul om F! tog hem hela skiten, men det är nog lite icke-troligt. Tänker ta mig en kopp kaffe snart, ska sitta uppe hela natten och se hur dags jag åker till skolan imorrn, hehe.

Ha det bra alla och så hoppas vi på en ny regering i år och i fyra år till, det kan Sverige behöva!

Kommentarer
Postat av: Purre

Ja, utfallet blev ju ytterligare ett i raden av bottenlösa besvikelser. Faktiskt värre än t o m jag kunnat föreställa mig.

Ve världen. Ve välfärden. Ve väderutvecklingen. Ve viljeansträngningar. Ve väljarkåren. Ve och fasa.

2010-09-20 @ 21:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0