Sluta var en sture, bli vän med naturen

Hahahaha, oj jag skäms. Angående tidigare inlägg om mina fina blommor, så ja, klart det är blåklockor! Allvarligt talat. Jag bor på landet, jag ska vara naturmänniska och jag googlade till och med om denna blomma! Och så skriver jag blåsippa. Aja, hade ju varit kul om det var en blåsippa. Vem vet, kanske är en defekt blåsippa?! I min värld är det fortfarande en blåsippa. Haha (skäms ändå ju).

För att späda på konstigtheterna om mig kan jag säga att jag ska alldeles strax ut och droppa koblod i naturen plus dra en rådjursklöv efter mig. Yes. Du läste rätt. Det är en hundgrej haha. Blodspår med min schäfer och det är kul. Fast lite konstigt att det står en mugg med blod i köket just nu och tinar.. Och konstigt att ha en djurfot i frysen 24/7. Men jaaaaaaa. Jag bor ju på landet.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Ninnis fotoblogg

Om du gillar fotografering eller i alla fall att titta på foton kanske du vill kolla in på min blogg:)

2010-10-04 @ 13:39:21
URL: http://missebonie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0