Mina favorit terror-objekt!

Jag är så trött om dagarna, det är långa dagar och jag känner att jag aldrig har någon tid att sova! Eller rättare sagt, inte någon tid att bara vara. Komma hem klockan sex och då är det dags o börja plugga. SUCK. Tredje året = PAIN.

I alla fall, imorrn ser jag fram emot, av flera anledningar.
NUMMER ETT - Det är fredag
NUMMER TVÅ - Jag ska få foto min syrra, PÅ RIKTIGT och det ska bli så kul!
NUMMER TRE - Robin kommer. Finally!

Jag har fotot mina hästar hur som helst och dom ville vara med på bild, dom sa det! Eller rättare sagt dom ba skrek det till mig när jag var i stugan och dom glodde in i mitt fönster och ja, då sprang jag ut. Men nej då! Jävlarna bara vände om och sprang i från mig för att äta lite mera... Speciellt Hermé, den vita. Hon ville verkligen inte vara med på bild. Tog typ 83 bilder, fem blev bra. God natt!


Canon Eos 450d + Canon 50mm f/1.8

(och ja, jag vet att det är total oskärpa på sista bilden. men jag gillar den ändå, some how!)

Kommentarer
Postat av: Purre

Det är ju skärpa i "bakre delen av förgrunden" - intressant; somehow... ;)

2010-09-16 @ 22:32:13
Postat av: FOTOGRAF JENNY VENNBERG

Så fina bilder !

2010-09-17 @ 11:23:00
URL: http://www.jpic.se/
Postat av: Anonym

Bilderna är så himla fin!

2010-09-17 @ 21:17:56
URL: http://madeinjapan.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0