Kvällsligt svammel

Hejsan hoppsan!!

Har nyligen ätit lite middag, vi har ganska sena matvanor i min familj.. Supergott med fläskfilé, potatisgratäng och nyplockade svampar! Tror det var mest taggisar den här gången. Har även varit superduktig och städat hela min stuga under kvällen, jobbigt men feting värt det. Och HIGH FIVE MIG, jag har ÄNTLIGEN packat upp den sista kartongen. Herregud, två månader har vi bott här och jag har inte haft upp alla mina kläder än!

Efter skolan åkte jag hem och fotade min syster, så snart kommer det bilder. Var jättekul och intressant, lärde mig mycket. Blev nöjd med många utav bilderna.

Om en timma kommer min pojkvän hit, direkt från Åland. Nu måste jag duscha... Ciao!



Min stuga innan jag packade upp mina sista kartonger. Visst bor jag supermysigt?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0