Hoppla, häst o vagn!!

För ett par timmar sen si så där så var jag ute med min pappa, Izor (hunden), Isak (hästen) och vagnen och hade det lite mysigt. tog en lite promenad och jag fotade dom lite. Var superkul men väldigt svårt att få till något bra, djur är inte alltid så sammarbetsvilliga som man kan tro...

Just nu står samma far och lagar mat åt mig och mamma, Sara är... Öh, någonstans. Det blir en myskväll med familjen och ja, det kan säkert vara väl behövligt. Hoppas vi eldar lite i brasan i kväll igen, var supermysigt när vi gjorde det igår!


Canon Eos 450d + Canon 50mm f/1,8

Kommentarer
Postat av: elina

Söt hund, min ser typ likadan ut (lite fluffigare bara)^^:D

Kram!

2010-09-12 @ 00:06:31
URL: http://biauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0