Det finns saker som vi en gång kunde dö för

Idag har jag farit runt i halva Eskilstuna för att foto offentliga byggnader, ett skolprojekt. Men nej, inget som har med media eller foto att göra, utan en kurs som ingår på kulturinriktningen på sam, nämligen staden och framtiden. Det är en överdrivet tråkig kurs som jag tror att jag kommer nog inte få ut något alls av. Tyvärr är den obligatorisk. Och tyvärr har jag riktigt kassa vidvinkelsobjektiv och tyvärr är jag inte så bra på att foto byggnader, är ungefär noll preocent nöjd med alla bilder. Det är supersvårt!!

Idol har redan börjat och jag antar att familjen sitter bänkad framför tv:n, men jag behövde lite me-time. Me-time är bra time ibland. Ibland är det tråkigt. Ibland är det ensamt, MEN ensamhet ska jag skippa för på fredag kommer min älskade pojkvän hit, finally! Det är jobbigt med distans ibland... För övrigt så har vi varit tillsammans i 19 månader idag, haha. Wiho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0