Bluetooth på datorn!

Varför är det alltid så att när man måste göra något som man inte vill göra, ja då kan man göra massa andra saker som man normalt inte vill göra? Till exempel, den här veckan har jag supermycket i skolan och måste plugga nu, men nej då tycker jag att det kan vara okej att städa, något som jag verkligen hatar! Och sen så tvärt om as well... Tråkig man är liksom. Jag borde plugga nu, skriver lite om hallall o kosher eller vad det heter. Hur man slaktar djur inom islam och judendom. Fast det kan ju iofs vara intressant! Får se vad man kan lära sig utav det.

För övrigt, är det någon som vet hur det funkar med bluetooth på datan? Kan man överföra filer från till exempel mobilen och så till datorn med hjälp av det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0