Andra november



Nu var det ett skapligt tag sen jag skrev, men det har inte funnits någon motivation eller nästan inga nya foton att visa upp! Min vän Rebecka har flytt till USA för 13 månader och det känns enormt tråkigt, men väldigt kul för henne såklart! Här hemma så har vi typ börjat riva huset, eller övervåningen i alla fall, och jag har fått en ny fotölj. Jag har höstlov och jag gillar verkligen the sims 3. Så ja, livet flyter på as usual.

Första snön kom också och det tyckte våran valp (han är iofs 7 måndader nu...) var superkonstigt. Men kul tror jag ;-)

Vi kanske höres snart! Ha det!

Kommentarer
Postat av: Fanny Nilsson

Hej jätte härlig blogg verkligen:)

Jag är med i en tävling och jag undrar om du skulle vilja rösta på mig? Det vore jätte gulligt av dig?

Jag tävlar hos Anton om en reflexskärm. För att komma till tävlingen klicka på direktlänken här ovan, Jag är nummer 8.



Tack snälla i förhand!

ps. efter du röstat så kan du kommentera i min blogg att du röstat på mig så länkar jag dig i min blogg:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0