Londonbilder del 1


Mamma och Sara på stansted airport

Sara inne på vårat hotellrum, som inte var så stort och jag tyckte golvet gungade. Men det gjorde ju inget, vi sov ju bara där.

Första dagen åt vi lunch på ett jättemysigt ställe, någon liten pub i Victoria. Underbart god mat, kanske bästa under hela resan.

Jag hittade "big ben"! YES


Sara och mamma utanför Buckingham palace
Canon Eos 450d + Canon EF 35-105mm f/3,5-4,5

Ja, vi hade en väldigt bra resa, men jag spenderade mycket pengar och det fick jag lite dåligt samvete över... Men som sagt, London ska jag tillbaka till. Det är fint och en helt annan plats. Fler bilder kommer senare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.tradera.com/auktioner/Joelilia

kilkackar, klänningar och massa annat, helt nytt!

2010-08-01 @ 17:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0