Lite små panik!


Canon eos 450d + Canon 50mm f/1.8

Idag är en sorglig dag. Sista dagen innan vi flyttar. Fast vi har dock kvar huset tills tisdag tror jag, då flyttstädarna kommer och gör rent "råttboet". Ganska intressant att se om det kan bli rent här hemma, haha. Mamma och jag har idag kollat på ikeas hemsida, massa saker till min stuga ska ju köpas. Mamma sa "du ska tänka, flytta hemifrån, till en liten etta". Helt plötsligt fick jag massa fjärilar i magen!! Jag kommer visserligen inte flytta hemifrån, men nu kanske det inte är lång tid kvar tills jag har möjligheten, att flytta, var jag vill, i hela världen... Och det kommer inte vara Sverige, fast någon annan stans där man pratar svenska möjligtvis...

Nu måste jag fortsätta packa, rummet ska vara packat o klart tills klockan nio imorrn, PANIK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0