Is it just the past?


Canon Eos 450d + Canon 50mm f/1,8

Ja, livet på landet fortsätter. Vi fortsätter och håller på o packa upp kartonger. Imorgon är det städning i det gamla huset och det känns liksom lite konstigt. Jag och min syster underhåller oss med valpen och ett mobilt bredband. Det är konstigt att vara så avskärmad, men ändå rätt så skönt. Här är ett par bilder på Tubbe och sen på min stuga som jag bor i här på tomten. Den börjar bli riktigt fin och jag kan säkert visa ett par bilder på insidan och någon vill se. Snart ska jag cykla in till "centrum" och träffa Cecilia och enligt Cia ska vi "vara bad och göra dumma saker" så vi får väl se vad det innebär. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Ebba

fina bilder & jättesöt hund :)

2010-08-19 @ 10:14:24
URL: http://ebbath.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0