En väldigt mysig kväll!


Ett par bilder ur "arkivet"

Det var supermysigt att få träffa Cia! Vi åkte ner till sjön och satt och snackade skit i ett par timmar, nu till "småtimmarna". Den kvinnan är kind of lovely. Jag känner att jag bör umgås mera med mina fina flickor under sommaren (ni är alla saknade!) men jag har bara inte tid. Det är så mycket med jobb och flytt och nya valpen och han på Åland... Hur ska man egentligen hinna med allt?! Tycker inte jag träffar Robin tillräckligt mycket alls under sommaren, blir lite besviken... Äh, nu ska jag sova på det här, gå upp klockan sju och åka till tippen, sen slår nog en lösning mig. Tippen är trevligt. Vi ska slänga massa saker.

Först ska jag bara kolla lite på vad jag ska köpa för objektiv. Någon som vet om Tamron 28-75mm f/2,8 är bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0