Maybe I'll be back someday

Ja... Alltså man kan ju inte beskylla mig för att ha varit extremt aktiv på senaste tiden. Det har bara inte blivit av, då det har varit supermycket i skolan och mycket att göra under helgerna. Men nu har jag många bilder att showa, för min kamera har fått hänga med mycket på senaste tiden! Vet inte bara vad jag ska börja med att visa, haha.

Ber om ursäkt för segt babblande. Igår var det fest och idag var jag tvungen att sova bort hela dagen på grund av världens hemskaste huvudvärk... Men kul hade vi och jag fick träffa Stina, som inte händer allt för ofta! Jag har också passat på att fylla 18 för ett tag sen och blivit sjukt vuxen... Sort of...



Hur det såg ut på väg in till gården för ett par veckor sedan. Kan väl säga att det har ändrat rätt så mycket, vi har ju ett par decimeter snö nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0