Fundering 1.0


(Fotad med mobilkamera)

Klockan är över tre och jag tror verkligen att det är dags att sova. Jag är sådär övertrött och nattigt flummig. Hann med mycket under denna kväll/natt. Har saknat evighetslånga msn-konversationer med männiksor långt borta. Sånt är bra att ha under natten! Imorgon är det måndag, jag vill inte ha en ny vecka, men kanske kan det vara en ny start? (som vanligt då, ja ett nytt liv MÅSTE börja på en måndag, haha.)

Frågan är ju bara om man verkligen kan se människor som har känt så pass länge på ett helt nytt sätt, eller sitter det gamla alltid kvar? För det blev ganska omständigt nu. För jag trodde inte att vissa personer skulle kunna förändras så lätt och bara sådär. Hm. Nu har jag lite att fundera på. Oj oj. God natt!

För övrigt, slänger nog in en liten låt soon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0