Dag 1 - presentation

Vem är jag? Ja, alltså det är inte ju inte alltid så lätt att svara på. Ibland är någon och ibland någon annan. Men, let's cover the grounds.

Jag är 18 år. Jag bor utanför Eskilstuna på en gård med min lilla familj och alla mina djur. Jag går sista året på samhällslinjen på S:t Eskils gymnasium, inriktning kultur. Jag har många underbara vänner och spenderar gärna tid med dem som betyder för mig. "Äger" en man också, min boy-toy, aka Robin. Han bor på Åland, vilket innebär ett jäkla långdistansförhållande.

De flesta ser mig som väldigt social, och när jag säger att jag är blyg så tittar dom på mig som typ "äru dum i hela huvudet eller?". Jag har också ett förjäkla humör och är jag missnöjd lär det synas. Jag spiller inte tid på dubbelspel osv. Jag har världens grymmaste humor och alla borde vara som mig. För jag är awesome. Helt enkelt.

Jag har många känslor i min kropp och på något sätt måste de komma ut. Jag skriver mycket och jag fotar mycket. Men främst så pratar jag mycket. Bla bla bla, käften går i ett kör. Brukar ibland (har hänt tre gånger) vakna med träningsvärk i tungan! Jag flyr aldrig från en diskusion. What else? Ingen aning. Jag är som jag är och jag gör sällan ursäkter för det. Många anser det stötande, men jag tar plats. Face it liksom. Fast jag är inte dryg som jag låter nu haha. Nej. Jag är bara ascool! :D :D :D

Nej, jag skulle kunna prata i evigheter om mig. Så nu cuttar vi det hela!


Kommentarer
Postat av: eve

haha vilken bra och rolig beskrivning :D you go girl!

2010-12-07 @ 22:59:22
URL: http://edeivard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0