Mina fina 70-talskjol



Den här bilden tillägnar jag mest till min vän Cia. Jag sa nämnligen till henne att jag hade köpt en kjol på Monki för 20 kronor här om dagen och så skulle jag förklara hur den ser ut.

Ja... Den är typ i manchestertyg och sen är den typ 70talsbrun och... Eh... Ja, redan där lät det ju asfult. Så därför lägger jag upp en bild så hon kan få se. Dock läser hon inte min blogg för hon har hängde inte med i när jag bytte blogg från min förra, men äh, det får hon väl ta.

(Jag ser lite skrynklig ut i ansiktet, men jag provade manuellt fokus och det var krångligt haha)


Kommentarer
Postat av: C

Wihuu!

2010-08-24 @ 22:13:46
Postat av: Purre

Skärpa = bra!

Kjol = fin! (miss såna "på riktigt" ;)

Ansikte = ett underverk, ehuru delvis dolt...

2010-08-30 @ 21:15:28
Postat av: Purre

*minns

2010-08-30 @ 21:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0