All you need is me

Jag håller just nu på att ladda upp många av mina Gotlandsbilder på Facebook. Och det tar en sådan tid! Mer än vad mitt lilla mobila bredband klarar av tydligen. Mer än vad vi här ute i skogen klarar av. Men jag har nu ikväll suttit och redigerat klart och jag väldigt nöjd med många av bilderna så då måste dom ut ut ut och visas upp haha. Men snart ger jag upp, jag tycker verkligen att det är ett sådant där i-landsproblem; segt internet.

Till något annat så har jag idag funderat en del på min framtid. Liksom universitet och sånt där och vilka kurser jag vill läsa. Vi får väl se hur det blir, men jag börjar få någon sorts kontur av figuren i alla fall.

Nu har jag ont i axlarna, sitter inget skönt vid köksbordet, men det går inte att vara i stugan så jag får sitta här inne och pinas. (För jag är tvungen att sitta vid datorn, yes) Ha det bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0